lauantai 30. maaliskuuta 2013

Eilistä, sun muuta (:

Oltiin eilen poikkiksen kanssa mun serkun ja hänen poikaystävänsä kanssa, joka on muuten saksalainen ja ymmärtää suomee oikeesti paljon (ainakin mun mielestä :D ) (: Alettiin tekemään sitten sille mun serkun poikaystävälle rastoja, ja näytti hyvältä! Tekevät tänään loppuun, ellei ole jo tehneet. (: Mutta siinä alko tekeen mieli jo itsellekin taasen, kun joskus nuorempana oli 3 tossa sivussa. Niin alkoi tekemään mieli tuohon samaan sivuun yhtä. Luulempa kuitenkin, että se jää tuolle haave tasolle, ainakin nyt näillä näkymin. :D

Testaus rasta :D 

Mulla rastat, ei näy iha hirvee hyvi, mutta kolme niitä siinä  oli (:


Kun mulle tehtiin :D


Ja sitte tuli vastaan kanssa mun wanhojen tanssimekosta kuvia nii pari niitäkin tässä nyt sit. (: Noissa se ei oo viel ihan valmis, ei oo oikee naru tossa nyörityksessä ja helmaa ei oo tehty. (: Ja saatiin omalta parilta ruusut, niin siitä kuva mun sekamelskaisella pöydällä. :D


 -Katriina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti